Obchodní podmínky
ČLÁNEK I – ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) je úprava vzájemných práv a povinností mezi společností FitHunters®, zastoupené společností RPKL s.r.o., se sídlem K Lochkovu 32/13, 154 00 PRAHA 5, IČO: 060 69 371 (dále jen „Provozovatel“) a fyzickou osobou využívající Služby (dále jen „Klient“)
- Fitness plán Klienta je upraven Smlouvou o poskytování služeb uzavřenou mezi Provozovatelem a Klientem (dále jen „Smlouva“), při osobní návštěvě pobočky nebo elektronickou cestou.
- Službami poskytovanými Provozovatelem se všeobecně rozumí umožnění přístup do prostor pobočky a k jejímu vybavení za účelem cvičení – účastnění se programu FitLife® či skupinových lekcí.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky”) jsou v souladu s Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.
ČLÁNEK II – TYPY FITNESS PLÁNU
- Fitness plán LEHKÁ ZMĚNA - v případě sjednání fitness plánu LEHKÁ ZMĚNA je Klient oprávněn využívat stanovené služby po dobu trvání programu. Fitness plán LEHKÁ ZMĚNA je čtyřtýdenní program, který obsahuje 8 (slovy: osm) společných cvičení, 2x (slovy: dvakrát) měření na bioimpedanční váze, možnost náhrady lekcí, kterých se Klient nemohl účastnit, a to pouze v průběhu daného čtyřtýdenního programu, který si Klient zakoupil. Klient se zavazuje dodržovat VOP.
- Fitness plán KVALITNÍ ZLEPŠENÍ - v případě sjednání fitness plánu KVALITNÍ ZLEPŠENÍ je Klient oprávněn využívat stanovené služby po dobu trvání smlouvy. Fitness plán KVALITNÍ ZLEPŠENÍ zahrnuje 4x (slovy: čtyřikrát) čtyřtýdenní program, s možností pozastavení na dobu trvání jednoho programu (čtyři týdny) z jakéhokoliv důvodu. Každý program obsahuje 8 (slovy: osm) společných cvičení, 2x (slovy: dvakrát) měření na bioimpedanční váze, možnost náhrady lekcí, kterých se Klient nemohl účastnit. Při výběru Fitness plánu KVALITNÍ ZLEPŠENÍ Klient podepisuje smlouvu, kterou se zavazuje plnit platební podmínky (viz. Článek IV.) a dodržovat VOP.
- Fitness plán NOVÉ TĚLO – v případě sjednání fitness plánu NOVÉ TĚLO je Klient oprávněn využívat stanovené služby po dobu trvání smlouvy. Fitness plán NOVÉ TĚLO zahrnuje 12x (slovy: dvanáctkrát) čtyřtýdenní program, s možností pozastavení na dobu trvání dvou programů (osmi týdny) z jakéhokoliv důvodu. Každý program obsahuje 8 (slovy: osm) společných cvičení, 2x (slovy: dvakrát) měření na bioimpedanční váze, možnost náhrady lekcí, kterých se Klient nemohl účastnit. Při výběru Fitness plánu NOVÉ TĚLO Klient podepisuje smlouvu, kterou se zavazuje plnit platební podmínky (viz. Článek IV.) a dodržovat VOP.
- Skupinové lekce – jednorázová návštěva lekce, kterou si Klient vybral přes webové stránky fithunters.cz. Klient se dále řídí Článkem IV. a bodem č. 2, Článku V. a zavazuje se dodržovat VOP.
ČLÁNEK III – VZNIK A ZÁNIK FITNESS PLÁN, PŘERUŠENÍ FITNESS PLÁNU
- Fitness plán LEHKÁ ZMĚNA vzniká
- Dokončením objednávky skrze webové stránky fithunters.cz.
- Uhrazením ceny stanovené v ceníku.
- Fitness plány KVALITNÍ ZLEPŠENÍ a NOVÉ TĚLO vznikají uzavřením smlouvy.
- Uzavřením smlouvy se rozumí objednávka typu Fitness plánu a následného výběru programu skrze webové stránky fithunters.cz.
- Uhrazením měsíčního poplatku (ceny) dle typu Fitness plán
- Vlastnoručním podpisem papírové podoby smlouvy na první hodině.
- Fitness plán a práva z něj plynoucí se vztahují výhradně na Klienta, nejsou bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele přenosná na třetí osoby a nepřechází na právní nástupce Klienta. Žádost o přenos Fitness plánu je potřeba zaslat na e-mail info@fithunters.cz nebo dopisem na adresu Provozovatele.
- Ke vzniku Fitness plánu osoby mladší 18 let je nutné, aby Smlouvu spolupodepsal zákonný zástupce této osoby.
- Klient má nárok na přerušení fitness plánu dle typu (viz článek II.); o přerušení zažádá prostřednictvím e-mailu (info@fithunters.cz) nejpozději týden před začátkem nového čtyřtýdenního programu.
- Fitness plán zaniká uplynutím doby, na kterou byl uzavřen.
- V případě, že se klient rozhodne fitness plán prodloužit, uzavírá se nová smlouva.
Článek IV – POPLATKY, PLATEBNÍ PODMÍNKY
Za poskytované Služby je Klient povinen Provozovateli hradit cenu ve výši uvedené v ceníku Provozovatele.
PROGRAM FITLIFE
- Klient je povinen uhradit cenu dle vybraného Fitness plánu. Platba musí být připsána na účet Provozovatele nejpozději v den začátku čtyřtýdenního programu.
- U Fitness plánu KVALITNÍ ZLEPŠENÍ se klient při podpisu smlouvy zavazuje uhradit 4 (slovy: čtyři) čtyřtýdenní programy v pravidelných měsíčních platbách.
- U Fitness plánu NOVÉ TĚLO se klient při podpisu smlouvy zavazuje uhradit 12 (slovy: dvanáct) čtyřtýdenních programů v pravidelných měsíčních platbách.
- Klient je povinen uhradit cenu stanovenou ve Smlouvě pod určeným variabilním symbolem na bankovní účet uvedený ve Smlouvě. Dojde-li ke změně bankovního účtu Provozovatele, bude Klient informován prostřednictvím e-mailu, který na sebe zanechal. Dále může být platba provedena také prostřednictvím benefitů od zaměstnavatele:
- Sodexo: Flexi Pass, Flexi Pass Card, Relax Pass, Bonus Pass, Fokus Pass
- Edenred: Ticket Multi®, Ticket Sport&Kultura®, e-Ticket®, Ticket Benefits® Card
- UP Česká republika: UNIŠEK+ FKSP, Unišek, eBenefity (karta), Cadhoc, Unišek+
- Benefit plus – fakturace
- cz
- Fakturace na zaměstnavatele
Platby prostřednictvím Sodexo, Edenred, UP ČR a Benefity.cz nelze kombinovat se slevami či akčními kupóny.
Není-li výslovně uvedeno jinak nebo nedomluví-li se strany na jiném postupu, je Klient povinen uhradit první měsíc ještě před vlastnoručním podpisem smlouvy, a to z toho důvodu, aby si rezervoval místo v programu (termín, dny a čas).
SKUPINOVÉ LEKCE
- Klient je povinen uhradit cenu vybrané skupinové lekce. Platba musí proběhnout nejpozději před začátkem lekce.
- Platba může být provedena těmito způsoby:
- Platba on-line, skrze platební bránu.
- Bankovním převodem – platební údaje Klient obdrží po ukončení objednávky.
- Multisport karta.
- Další benefitní karty a poukazy (viz. https://www.fithunters.cz/benefity).
Článek V – PRŮBĚH PROGRAMU FITLIFE A PRŮBĚH SKUPINOVÝCH LEKCÍ
- PROGRAM FITLIFE
- Jednotlivé programy FitLife jsou spuštěny za předpokladu, že je přihlášeno minimálně 5Klientů. Není-li ze strany Provozovatele tato podmínka splněna, bude Klientovi nabídnut jiný program (den a čas), ve kterém je volná kapacita (viz. Bod I. ii.) a bude spuštěn. Nenastane-li varianta výběru volného programu nebo nebude-li Klient souhlasit, posouvá se smlouva o měsíc.
- Maximální možná kapacita jednotlivých programů je 14 Klientů.
- V ceně programu je zahrnuto:
- 8x společná lekce (kruhové tréninky, Tabata, HIIT aj.); 2x týdně v pevně stanové dny a časy
- 2x měření na bioimpedanční váze
- Karta klienta
- 8x spalovač tuku (vždy před lekcí)
- 1x open lekce (tj. skupinová lekce mimo program), kterou může Klient po dohodě s Provozovatelem převést i na jinou osobu.
- Program FitLife trvá 4 týdny, kdy v každém týdnu jsou dvě společná cvičení (pondělí + středa nebo úterý + čtvrtek). Na začátku (1. hodina) a na konci (8. hodina) probíhá měření na bioimpedanční váze. Po měření se výsledky zapíšou do Karty klienta, tato karta zůstává u Provozovatele.
- Nemůže-li se Klient účastnit společné lekce, je povinen oznámit to Provozovateli nejpozději 1 hodinu před začátkem cvičení, a to prostřednictvím e-mailu či telefonu. Omluví-li se Klient řádně z lekce, bude mu hodina nahrazena. Možnosti náhradních termínů cvičení obdrží Klient prostřednictvím e-mailu. Neomluví-li se Klient, cvičení mu bez nároku propadá.
- SKUPINOVÉ LEKCE
- Klient je povinen přihlásit se na lekci skrze rezervační systém www.rezervace.fithunters.cz a uhradit cenu dle ceníku.
- Skupinové lekce probíhají při minimální obsazenosti 5 Klientů. Nebude-li minimální kapacita splněna, lekce se ruší.
- K zrušení lekce dojde nejpozději 6 hodin před jejím začátkem. Odhlášení je možné také nejpozději 6 hodin před začátkem. V případě, že se klient včas neodhlásí, lekce propadá; v případě platby prostřednictvím Multisport karty si provozovatel vyhrazuje právo odmítnout Klientovi další rezervaci či chtít úhradu lekce, které se bez odhlášení neúčastnil.
- Maximální možný počet Klientů na jednu skupinovou lekci je 14-16 (dle typu lekce).
- V ceně skupinové lekce (open lekce) nejsou zahrnuty žádné další služby či bonusy (měření na bioimpedanční váze, spalovač tuku aj.).
Článek VI – DALŠÍ SLUŽBY
Provozovatel poskytuje další služby, které si Klient objednává zvlášť:
- Osobní trenér
- Jídelníček na míru
- Sportovní výživa
- Fit recepty
- Zdravé vánoční pečení
- Fitness víkend
- Příměstský tábor
- Oblečení FitHunters®
U všech těchto služeb Klient na webových stránkách www.fithunters.cz musí nejdříve vyplnit objednávkový formulář, ve kterém uvede požadované informace.
Článek VII – PRÁVA A POVINOSTI SMLUVNÍCH STRAN
- PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE
- Provozovatel je povinen poskytnout Klientovi odborně a pečlivě Službu, kterou si Klient zaplatil.
- Provozovatel odpovídá, za to, že jeho zaměstnanci budou plnit svoji práci svědomitě.
- Zaměstnanci Provozovatele budou na lekci vždy včas, řádně upraveni, oblečeni a nebudou pod vlivem žádné návykové látky (alkohol, drogy).
- Dojde-li k situaci, kdy musí Provozovatel náhle zrušit cvičení, je povinen tuto informaci co nejdříve oznámit Klientovi prostřednictvím e-mailu, telefonního hovoru či SMS.
- Provozovatel má právo vymáhat po Klientovi neuhrazené platby se sankcí (viz. Článek VII) pokud:
- nedodržel a neuhradil stanovenou cenu čtyřtýdenního programu v daném termínu dle uzavřené Smlouvy;
- se řádně neodhlásil ze skupinové lekce;
- Provozovatel nebo jeho zaměstnanci mají právo a zároveň povinnost odmítnout poskytnout cvičení komukoliv, u kterého mají podezření, že jeho zdravotní stav není vhodný pro účast, nebo u kterého mají podezření, že je pod vlivem alkoholu či drog, a to bez jakéhokoliv nároku na náhradu lekce.
- Provozovatel má právo odmítnout poskytovat jakoukoliv Službu Klientovi, který:
- Nezaplatil za Službu.
- Porušil nebo soustavně porušuje VOP.
- V minulosti porušil VOP.
- V minulosti urážel či jinak hanil Provozovatele či zaměstnance Služeb.
- Má pochybnosti, zda máte vážný zájem o čerpání Služeb k účelu, ke kterému jsou určeny.
- PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
- Za poskytovanou službu je klient povinen uhradit její cenu.
- V případě programu FitLife je termín splatnosti, není-li dohodnuto jinak, den začátku čtyřtýdenního programu.
- V případě skupinové lekce je termín splatnosti nejpozději 30 minut před začátkem lekce.
- V případě dalších služeb dodržet sjednanou splatnost.
- Klient je povinen na lekci dorazit včas, tzn. nejpozději 5 minut před začátkem lekce a vždy být řádně oblečen, tzn. čistá sportovní obuv určena na cvičení, sportovní oblečení a ručník, který bude používat při cvičení.
- Klient je povinen v potřebném rozsahu spolupůsobit při poskytování Služeb, zejména pravdivě zodpovědět dotazy zaměstnanců Provozovatel, dodržovat pravidla a řídit se doporučeními fitness trenéra o správnosti provedení cviků apod., které vám zaměstnanci Provozovatele sdělí. Nebudete-li poskytovat požadovanou součinnost, nenese Provozovatel žádné odpovědnost za způsobené zdravotní komplikace či úraz.
- Jste povinni nezatajovat důležité údaje o vašem zdravotním stavu, který by mohly ohrozit vaše zdraví při čerpání Služeb. Pokud máte nějaké zdravotní problémy, musíte jej nejdříve probrat s Vaším lékařem a Poskytovatelem, jestli jste vůbec způsobilá řádně čerpat Služby.
- Není-li klient plnoletý, je Poskytovatel oprávněn požadovat písemný souhlas zákonného zástupce s poskytováním Služeb.
- Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Nového občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o využití volného času, pokud podnikatel toto plnění poskytuje v určeném termínu. Kupující nemá nárok na předčasné ukončení programu (vrácení peněžní částky) pokud dojde ke změně trenéra.
- Klient fitness plánu KVALITNÍ ZLEPŠENÍ nebo NOVÉ TĚLO má právo, po předchozím e-mailovém oznámení, které bude zasláno na info@fithunters.cz, přerušit svůj fitness plán dle smlouvy a VOP.
- Klient má právo podat stížnost na trenéra, nebude-li spokojen s vedením lekcí či jeho přístupem, a to na prostřednictvím e-mailu, které budu zasláno na info@fithuters.cz
- Klient má právo na náhradu lekce, ze které se řádně odhlásil, nebo byla zrušena ze strany Provozovatele.
Článek VII – SANKCE
Sankce u čtyřtýdenních programů je stanovena ve výši 3% za den z ceny programu, do kterého je Klient přihlášen, popřípadě na který je uzavřena Smlouva.
Sankce u skupinové lekce je ve výši 100% ceny za skupinovou lekci.
Článek VIII – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Klient je povinen oznamovat Společnosti jakoukoli změnu osobních a kontaktních údajů uvedených ve Smlouvě, a to bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.
- Provozovatel je oprávněna kdykoliv přechodně či trvale změnit rozsah služeb či vybavení bez vlivu na ostatní podmínky již existující smlouvy.
- Provozovatel je oprávněn kdykoliv jednostranně změnit tyto VOP. V případě změny těchto VOP je Provozovatel povinen Klienta o změně informovat, zaslat mu jej a zveřejnit je na svých webových stránkách.
- Tyto podmínky jsou platné ode dne 30. srpna 2021